OT: PC zvuk

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Středa Září 14 16:21:29 CEST 2011

Puvodni    zprava    "RE:    Re[6]:   OT:   PC   zvuk"   od   "Milan   Mlynarčík
(hw-list na list.hw.cz)" z 14. září 2011, 16:10:19,
msgid:JBEGIJDELDLEIJBNIFKDEEFOCMAA.milan.m na centrum.sk (724 bajtu):

MM> Napriklad  ten  vzorec  ste  napisali  pomylene. Podla neho je hudebni vykon
MM> (sin)  12-nasobne  viac  nez  PMPO. Malo byt PMPO / 12. Do debaty o velkosti
MM> tych konstant sa ja nemienim pustat.
MM>                             Milan  Mlynarčík

   Aha,  to  mate  naprostou pravdu. Ja se soustredil na RMS vykon, protoze jsem
   reagoval na zpravu od pana Pavla (Gatilo), kde uvadel, ze:

   hudebni vykon = RMS * bulharska_konstanta

   kde  bulharska_konstanta je vetsi, nez 1. Coz ma byt opacne, mensi nez 1. A k
   PMPO uz jsem napsal nesmysl a jeste tak skolacky. Omlouvam se.

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz