OT: PC zvuk

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Středa Září 14 15:44:06 CEST 2011

Puvodni    zprava    "Re:    Re[4]:   OT:   PC   zvuk"   od   "Jaroslav   Lukesh
(hw-list na list.hw.cz)" z 9. září 2011, 20:43:54,
msgid:059201cc6f20$6e18afd0$6164a8c0 na IBMXP (1589 bajtu):

JL> Cituji:

JL>  Co  jsem  cetl,  tak se uvadi, ze "hudebnimi vykonu" nejvice odpovida
JL> hodnota
JL>    sinusoveho  vykonu.  A velmi hrube (tzn. na urovni bulharske konstanty)
JL> se da
JL>    rici, ze:

JL>    hudebni vykon (sin) = 0.75 * RMS = 12 * PMPO

   Ale  vy  jste  jen zkopiroval celou moji zpravu. Ze jsem to nekde cetl proste
   pravda je, to neni zadny blud. Pokud je nejaka zasadni chyba v tom vzorci pro
   naznaceni  vztahu  mezi  skutecnym  hudebnim vykonem, RMS a PMPO, tak by bylo
   vhodne ho uvest na spravnou miru, pokud vite, ze je spatne.

   Nevydaval jsem to za nejakou referencni pravdu, uvedl jsem k tomu, ze jsem se
   to  nekde  docetl a ze jde o velmi hruby vypocet. Tak mi prijde trosku nefer,
   osocovat me z sireni bludu.

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz