Externi DAC k pc

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Září 14 15:21:36 CEST 2011

Přiznám se, že zatím jedu na recieveru od Kenwoodu, je dost nekvalitní a
hodně šumí, ale i tak to s AKG podává velice slušný výkon, kterého jsem na
zvukovce nebyl schopen dosáhnout. Yamaha čeká na vyzvednutí v Praze, potom
klidně ještě poreferuju.
Jinak dobře se mně poslouchalo na Technics SU-A700, když se zesilovač
přepnul na přímý výstup do sluchátek bez zvukových korekcí. Zdroj byl CD
(Yamaha analogově) a hrálo to naprosto úžasně. V tu chvíli jsem pochopil, že
ten Kenwood je dost ořezávátko a začal shánět pořádný starší zesilovač nebo
reciever a po třičtvrtě roku jsem narazil právě na tu Yamahu.