Externi DAC k pc

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Září 14 13:11:54 CEST 2011

Ne, to je proste vlastnost casove nekorektniho prenosu dat.

Mel jsem pujceno predtim nez jsem koupil interni zvukovku nekolik
ruznych druhu znacek externich zvukovek a delaly to vice ci mene vsechny.

Od ruznych lupancu az po ruzne ruchy a zhorseni kvality zvuku.

USB evidentne neni to prave na synchronni prenosy streamu.

Radek Vicek