Co s akumulatorom z laptopu?

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Úterý Září 13 23:37:12 CEST 2011

> Nemam obslapnuty vsechny sberny, kdepak asi jsou dalsi?
> Ale v Mistku za Lidlem maji otevreno 5dnu v tydnu a papir berou.
> A na prijezdu do Sviadnova, pred prvni zatackou vpravo taktez.

Díky za radu ale 5 dní v týdnu je Pondělí - Pátek - brát si kvůli odvozu asi
250 kilo papíru dovolenou ?  O existenci sběrny ve Sviadnově vím, ale neměl
jsem žádný důvod si myslet, že ta je v sobotu v provozu.
Na druhou stranu až budete ve 02.00 v neděli potřebovat odevzdat barevné
kovy ;-))) tak ve vilkách za Technickými službami je non stop firma "Survyk"
a šikmo naproti zrušené sběrně v tzv "Pilníkárně" (poblíž je Torola, hned
naproti zvláštní škola a romské ghetto u Válcoven) je druhý soukromník s
"nočním provozem". Ne že bych tam něco vozil ale fascinuje mě ruch okolo při
nočním venčení psa.

Zdraví Petr Kubáč