[OT] Nove chladivo?

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Září 13 21:23:46 CEST 2011

Já když vidím, že někdo je vůbec schopen číst něco jako Blesk....těžko
hledám slušný komentář.

Nicméně k věci: při rozkladu půjde nejspíš o fluorovodík
http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_fluoride#Health_effects který se
až kontaktem s vlhkem (tedy i tělem) mění na kyselinu
http://en.wikipedia.org/wiki/Hydrofluoric_acid#Safety .

Fluorovodík byl už za bolševických dob pokládán za - no, řekněme velmi
nezdravou záležitost. Určitě najdete moře MSDS, seriózních studií apod.,
jen bych se vyhnul tomu bulváru. Bude to nějak tak, že pokud se v
hořícím autě nadýchám zplodin a až do tohoto okamžiku jsem to přežil,
tak je otázka, který z té spousty sajrajtů mi uškodí nejvíc. Fluorovodík
v tom může (ale nemusí) hrát marginální roli...

---
Jirka