Co s akumulatorom z laptopu?

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Září 13 15:32:07 CEST 2011

Já jsem to zažil v Maďarsku v Gyoru. Přijeli jsme tam na výlet 3ma
autama. Na vjezdu do města nás chytil bezdomovec, jestli chceme
zaparkovat. Běžel před náma asi kilometr, a když jsme zaparkovali, a
dali mu 3 eura, tak nám ta auta ještě celý den hlídal (s krabicovým
vínem). Je fakt, že bez něj bychom asi nezaparkovali.

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info