Protokol SNMP - vyhledani serveru na siti

Petr Tošovský PetrTos na altopro.cz
Pondělí Září 12 23:59:21 CEST 2011

Problem to neni, uvadim uz v dotazu ze jsem tento system pouzival. Hledam jestli neni neco elegantnejsiho uz v ramci SNMP.

Tosa

Jan Kral <kral na fortech.cz> napsal(a):

A je problem si udelat vlastni protokol na nejakem UDP portu, ktery by po broadcastu poslal zpravu, ze existuje? Napr. ja to mam udelane tak, ze zarizeni obcas posle broadcast paket, kde je info o zarizeni.

S pozdravem JK