Co s akumulatorom z laptopu?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Září 12 18:17:14 CEST 2011

 12.9.2011, 17:59:35

Neznam podrobne zakon o odpadech, ale asi tam nikde neni receno, kdy
bude vami vyrazeny monitor ekologicky zlikvidovam.
Takze kdyz si nekdo odnese vami odlozeny monitor a bude jej dalsi tri
roky pouzivat, tak ackoliv tim porusi spoustu ruznych paragrafu, z
hlediska poplatku se nic nedeje. Novy uzivatel pravdepodobne ten
monitor nesezere k nedelminu obedu, ale po nejakem case uzivani jej
zase odnese zpet.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz