Re: Re: OT: jaky procesor

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Pondělí Září 12 17:47:38 CEST 2011

HTML příloha byla odstraněna...

> mozem sa Vas spytat na jednu taku zaujimavost. Ako riesite rozne
typy procesorov v sw, napr. > celeron a i7. Mate nejake rutiny
optimalizovane priamo na jadro, ktore by vyuzivalo tie ktore

> crty jednotlivych procesorov? Myslim si, ze minimalne v grafike by
to mohol byt dost velky prinos.

Dobrý den.

V naší branži se kupují dražší počítače, takže nemusím optimalizovat
pro low end. Nějak výrazně optimalizovat pro jeden typ procesoru
nejde, protože nevím, co přesně zákazník koupí, hlavně by ale
optimalizaci podle procesoru nikdo nezaplatil, aspoň v našich
zákaznických projektech. Bylo by to extrémně drahé. To je levnější
vyměnit hardware. Takže se snažím optimalizovat pro nejhorší
počítač, na kterém naše aplikace poběží.

Optimalizoval jsem thread pool tak, aby nestartoval 2 vlákna na
hyper threadovém jádru, pokud na tom jádru je k disposici malá
cache.

Vojta Bubník