OT: Výběr barevné laserové tiskárny

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Září 12 08:34:57 CEST 2011

Mate provozy, kde neprezije ani PCcko dele nez 6 mesicu bez cisteni a
mate provozy, kde se do nej nemusi nekolik let.

U nas v kanclu mame uz asi 7 let OKI B4350 (a to jsme ji uz dostali z
nejakeho provozu) - krome vymeny toneru jsme za tu dobu neresili nic
dalsiho.

Problem, vsech techto zkusenosti je, ze mate maly vzorek. Stejne tak
mohu rict, ze nejlepsi tiskarna je HP DJ 840 - mam ji a otec snad uz 10
let a prestoze uz bych si klidne koupil lepsi tiskarnu tak ta potvora
porad tiskne, nezasycha a to je na ni vrstva prachu, ze se na ni pojim
sahnout. Kupodivu tech 10 let drzi i sitovy adapter co ji napaji.

Z toho mnozstvi co jich tu tech OKIn je, je tech zavod opravdu velmi malo.

Radek Vicek