Re: OT: Výběr barevné laserové tiskárny

Petr Hronek trit na atlas.cz
Neděle Září 11 22:43:07 CEST 2011

To si nemůžu odpustit komentář:
Jo, jsou všude, a fungují, jen se v nich sype toner a je potřeba čistit,
čistit, čistit, pak se ty které přežijí první rok nekazí.
Funkce je vykoupena údržbou, navíc jsou to ČB, kde je mechanika mnohem
jednodužší.
Jo, dělal jsem u stejného zaměstnavatele (15 let...), už jsem jinde...
Mám mnohem lepší zkušenosti s HP - kde je to o ceně spotřebáku který je
bohužel drahý, nicméně nejlepší zkušenost s Minoltou, jednu mám doma kde se
blížím 20.000 stran. Milé bylo, že původní barevné tonery byly v plné
náplni, černý krácený (asi na 1000 stran). U zákazníků je několik jejich
zařízení a servisák v rámci prodloužené záruky jednou za rok tiskárny lehce
vyčistí, lidi si neztěžují.

Petr

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews na cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, September 09, 2011 8:53 PM
Subject: Re: OT: Výběr barevné laserové tiskárny

Nepolezu vam do vlakna jen me to zarazilo. OKI mame v podstate ted vsude
a krome vymeny toneru o nic prakticky nevime - ale tedy jen B&W modely.
Jake jsou to ty co se kazi?

Naopak naprosto strasidelne zkusenosti mame s kancelarskyma Xeroxama -
pritom velke salovky umi dobre.

--
S pozdravem
Radek Vicek