OT: jaky procesor

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Neděle Září 11 21:50:42 CEST 2011

Obecně CAD je single task, ale výrobci se snaží (vesměs s mnohaletým
zpožděním) některé zdlouhavé operace (renderování, nověji třeba FEM
nebo u CAMu výpočet drah) upravit tak, aby uměly využít víc procesorů
(nebo dokonce distribuované výpočty). Jde to ztuha, ale postupně se
situace zlepšuje :-) Za ty prachy aspoň něco :-)

Ales Prochaska