OT Lidl

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Neděle Září 11 20:57:35 CEST 2011

Pred pár rokmi bol u našej firmy technik od amerického dodávateľa a
potreboval navŕtať 10mm otvor do ocelovej platne. Priniesol si kufor
náradia a niekoľko sád vrtákov, rôznych farieb a značiek. Asi po pol
hodine trápenia, keď mal asi 5mm hlbokú dieru a otupil všetky 10mm
vrtáky, ktoré mal, priniesol som krabicu s mojimi vrtákmi, ešte z čias
pred prevratom. Boli to používané i nové vrtáky, ktorých boli vtedy plné
obchody, čiernej farby. Iné sa vtedy ani nedali kúpiť. Otvor bol za 10
minút hotový. Ten technik mi za tú krabičku, asi 30-40 vrtákov nechal
celý svoj servisný kufor, s mnohými špeciálnymi prípravkami a
digitálnym Flukom. Odišiel len s tými vrtákmi. Podľa neho sú to
najlepšie vrtáky na svete. P.B.