Co s akumulatorom z laptopu?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Neděle Září 11 20:55:46 CEST 2011

Původní zpráva ze dne 11.9.2011 od Petr Kubáč:

> 1. U nas je na sbernem dvore napis, at lidi nerozebiraji stare
> elektro-veci na soucastky,

U nas je také nějaká cedule, že když je to elektro v celku a nic
nechybí, je to elektroodpad, když už něco chybí (třeba si vyndáš motor
z pračky), tak je to nebezpečný odpad.

Nicméně když jsem tam dával starou televizi, tak jsem ji rozebral na
cucky. A když jsem tam vezl obrazovku, říkal jsem si, jestli za ni
nebudou něco chtít, ale nechtěli nic.

Kdysi dávno, když jsem přecházel na LCD, jsem tam dával 19" CRT
monitor a chlápek se ptal, jestli funguje. Pak se děsně radoval, že
ano, že si ho vezme...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601