Co s akumulatorom z laptopu?

Neděle Září 11 19:08:34 CEST 2011

No ja treba pred nejakou dobou vymenil u NB ACER jen clanky, elektronika
puvodni a po par cyklech si to sedlo a signalizovalo normalni
kapacitu... Nakonec zrovna tady jsou v baterce normalni dokumentovane
obvody od TI a neverim moc temto konspirativnim spekulacim. Ono staci,
kdyz stoupne vnitrni odpor clanku. Podle mych zkusenosti pokud jsou
clanky zatezovany vetsim proudem, 300-400 cyklu a rychla smrt. A taky
mam Nokii 6230 s 8 let starou  baterkou a stale vydrzi neskutecne
dlouho, zajimave...