Co s akumulatorom z laptopu?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Září 11 17:19:52 CEST 2011

> Můzete tu kterou firmu pozadat o ukazani licence-certifikatu pro sluzbu
> kterou pozadujete, dal je to odpovednost jinych lidi a vic to timto
> zpusobem nema smysl resit ani se tim zabyvat.

No, ja som mal na mysli bezny zberny dvor, alebo krabicu "stare baterky" ktoru ma kazdy predajca bateriek - teda akusi "druhu ligu", ktoru mam poruke. Tam mam prave pochybnosti, ze ta baterka, co nie je bezny oloveny akumulator ani bezny AA clanok, skonci pri nejakom medzikroku v beznom odpade.

Ak mi niekto v konfere ci na inom doveryhodnom mieste povie, tato firma to robi poctivo resp. ze to je "prva liga" ktora tie baterky ozaj rozobera resp. ich priamo exportuje niekomu kto ich ozaj rozobera; tak ak pojdem okolo tak to tam odnesiem a bodka.

To, co nachadzam na internete v tejto suvislosti, su vsak len same kydy, niektore tie stranky sa nehanbia priamo povedat, ze obsah je prevzaty z inych stranok napr. wikipedie... je mozne, ze na taketo ekoteroristicke stranky sa beru dotacie?...  :-(

Re Jirka, ta "funkcna" kapacita je momentalne asi 10% povodnej, nechce sa mi verit, ze by "kurvitko" islo az takto daleko. Ale minimalne sa do toho packu vecer pozriem, schvalne, co sa tam da najst. Recyklatorom dufam nebude vadit, ze to bude uz predrozobrate... :-)

wek