Potenciometr s aretaci

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Září 11 15:23:10 CEST 2011

Nějak jsem měl vždycky za to, že rostou zpravidla jen živé věci (možná
ještě tak krápníky apod.). Ale třeba nejsem dostatečně in (naštěstí).

Nicméně k věci: připojit přepínač s odpory lze i dvoudrátově...
Potenciometr se skoky jsem viděl jen jako finální úpravu (knipl na RC
soupravě, občas regulace hlasitosti na zesilovači apod.), vždycky byla
ale k potenciometru připojena nějaká externí "zubatka" s kuličkou a
pružinou apod. Nikdy to neměl potenciometr v sobě.

---
Jirka