OT: PC zvuk

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Pátek Září 9 13:47:02 CEST 2011

Puvodni    zprava    "Re:    Re[2]:   OT:   PC   zvuk"   od   "Jaroslav   Lukesh
(hw-list na list.hw.cz)" z 9. září 2011, 13:23:21,
msgid:046a01cc6ee2$e25f1c50$6164a8c0 na IBMXP (908 bajtu):

JL> Na zesilovači 2x30W (Rotel) mám vzadu uvedenou max. spotřebu 160W. Fakt, ale
JL> je, že 2x50W je ještě v pásmu HiFi a "hudební" dá 2x110W.

JL> Tak velký viditelný chladič tam může být jen pro zmatení.

JL> Jakou to tedy má uvedenou max. spotřebu?

   Podivam se doma, na Internetu ani v technicke specifikaci beden jsem se tento
   udaj  nedocetl,  nejak se to nikde neuvadi. Uvidim, jestli to bude na bednach
   na  stitku.  Pokud  ne,  tak bych je musel rozdelat, maji totiz transformator
   zabudovany do subwooferu.

   Jinak  160  W  zdroj  na  2x30  W mi prijde i malo. Nekde jsem cetl, ze velmi
   zhruba  odpovida  PMPO  = 12xRMS. U tech 120 W Genius HT 5.1 se dokonce uvadi
   PMPO 3600 W, takze by na to mel byt dimenzovany i zdroj.

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz