MHB7001 alebo OKU205

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Září 8 15:43:32 CEST 2011

Bez toho aby som sa bol kedy zabaval s niecim tak neuzitocnym (a ked to uz ja poviem, tak to uz nieco znamena :-))) ) : ak rozchodis malickosti ako zdroj, hodiny a displej, tak klavesnica je uz malina - staci brnkat drotom medzi klavesnicovymi vstupmi a bud segmentovymi vystupmi alebo vstupmi/vystupmi znakoveho demultiplexera (1082).

V reali by som potom uz dal aj seriove diody pre zmensenie poctu odpalenych obvodov, ak nejaky chytrak stlaci viac tlacitok naraz.

wek