OT Portace IE na linux

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Září 8 13:25:32 CEST 2011

Dost me Wine prekvapuje (pokazde kdyz se pres nej pokousim neco rozjet).
Projekt rozhodne je zivej a co jsem se ted dival tak uz podporuje
kompatibilitu i pro win7.

Co se tyka licenci tak to neresim - na tom Eee jsou koupene ofiko WinXP.
MS dostal zaplaceno z ceho ma nebo nema pupence je jejich problem.

Nicmene Wine primarne dela jen interface mezi API woken a API linuxu -
je sice mozne tam dohrat nativni knihovny MS, ale extra nutnost to neni.

Radek Vicek