OT Jake jsou nyni moznosti nahradu SSD v EEE901

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Září 8 09:41:24 CEST 2011

A jo tak nakonec se zadarilo - mam 751MB volneho mista - skor 250MB
zabiraly soubory dokumentace (nenapadlo me ze do usporne distribuce
nekdo zabali skoro ctvrt giga doc souboru).

Radek Vicek