NF zesilovač 100W

Středa Září 7 17:56:07 CEST 2011

Možná jsem příliš staromódní - ale když je to pro kytaru ... nejspíš
bych se poohlédnul po šuplíkových zásobách a kdyby se mi povedlo najít
vhodné trafo, dal bych k němu dva stejné MOSFETy přesně tak, jak se to
dělalo s lampama. Nastavit předpětí, trochu stabilizovat odpůrkama v S
těch fetů (bacha - při malém proudu mají kladný teplotní součinitel) a
budit přes malé tráfko. Já vím - víc to zkresluje, frekvenční
charakteristika je závislá na tom trafu, má to spoustu dalších
nectností, ale právě pro tohle všechno se stále ty lampy používají.
Anděl