NF zesilovač 100W

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Středa Září 7 15:25:12 CEST 2011

Popravdě řečeno - integrovanému řešení jsem se chtěl vyhnout. Je
zvláštní, že ty IO jsou nadupané spoustou ochran, ale už jsem jich
(propálených) měnil příliš mnoho než abych jim věřil.

S externími tranzistory se to zdá jako lepší nápad, přecejen na křemíku
se nemá šetřit, jak jsem psal o té robustnosti. No a ještě vyřešit
dilema, jestli dávat 400 (Farnell) jen za budič není trochu dost...

Ale děkuji za tip, určitě se podívám i tímto směrem (a asi podpořím PE
koupí jednoho výtisku).

Jirka