RE: NF zesilovač 100W

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Středa Září 7 13:59:44 CEST 2011

TDA7293V od STM, cena v elektre cca 70 kacek. V teto cene neprekonatelny
obvod. Postaveny je to za vecer (pokud si jako nekteri mladi konstrukteri
nespojite chladic brouka se zemi :)
JM
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jiří Němeček
Sent: Wednesday, September 07, 2011 1:32 PM
To: konfera
Subject: NF zesilovač 100W

Dobré odpoledne,

na stará kolena (30) jsem si koupil baskytaru a uvažuju o stavbě komba (jako
kdysi, když se ještě stavěly zesilovače a bedny).

Nemáte prosím tip na konstrukci nějakého vhodného zesilovače? Moje představa
je asi taková:

- výkon 100-150 W;
- co nejjednodušší konstrukce;
- THD stačí kolem 0,5%, není kritické;
- běžné a levné součástky (pokud možno...);
- jde mi jen o výkonový stupeň, předzesilovače problém nejsou.

Jinak na tom celkem nesejde, hlavní je odolnost proti odpálení.

Na internetu je konstrukcí plno, ale já bych rád něco opravdu ověřeného a
robustního včetně DPS.

Díky a pěkný den všem.

Jirka