ot: kvalita - povzdych

Karel Minarcik karel.minarcik na gmail.com
Úterý Září 6 20:45:07 CEST 2011

V katalogu firmy Best (betonove vyrobky) pise pan majitel v uvodniku:

"Pred patnacti lety jsme ziskali certifikaci ISO. Jako prvni v nasem
oboru v Ceske republice. Dva roky to pro nas znamenalo konkurencni
vyhodu, pak se vsak z tohoto certifikacniho procesu stal byznys a ISO
obdrzeli vsichni. Vsichni vsechny rady ISO. Vcetne zlatych a zitra
zrejme diamantovych certifikatu. Zrusil bych vsechna ISO."

KM