Elektrovodivy lak - oprava membranovej klavesnice

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Září 6 19:20:38 CEST 2011

Lepší je použít velmi malý (tenký) vlasový štětec; pokud použité ředidlo
není příliš těkavé, dá se nanést skoro cokoliv. Samozřejmě se Vám nesmí
klepat ruka a musíte si ji i tak dobře opřít (krátké pohyby). Lak je
nutno neustále míchat, aby se kov neusazoval dole. Snad jen Loctite má
kov (stříbro) tak jemné, že se usazuje dlouho, takže průběžné míchání
netřeba.

Ten štětec: mám na mysli velikost 00 apod. (např.
http://www.cukrarskepotreby.eu/image/stetce.jpg)

Další možnost je dráhy předem maskovat (ohraničit) vhodnou páskou a
ještě za mokra ji strhnout. Opět je to ale dost práce...

---
Jirka