elektronicke meranie vzdialenosti

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Září 6 13:56:07 CEST 2011

 6.9.2011, 13:49:16

"narovnany enkoder" bude asi jeste problematictejsi. Je totiz
zatracene haklivej na ruzna znecisteni a smeti. To jde do urcite miry
eliminovat pouzitim vicebodoveho snimace a intelintnim zpracovanim
vystupu, ale uz to neni LEDka + fototranzistor + citac.
Dalsi veci je tepelna roztaznost toho pasku. Pokud jej nebudete mit na
konstantni teplote, asi by pro pozadovanou presnost musel byt z
invaru. Coz je principialne mozne, ale v praxi obtizne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--

>>> J.S.