elektronicke meranie vzdialenosti

Holas holas na holas.info
Úterý Září 6 13:04:41 CEST 2011

Levnejsi laserove dalkomery (za cca 250-400 EUR) napriklad
IFM O1D105 nebo SICK DS50, DS60, DT50 maji analogovy vystup 0-10V, nebo
proudovou smycku 4-20mA, odrazka staci cca 10x10cm (staci odrazna folie
od 3M), odraz funguje i hodne sikmo - je to jako koutovy odrzec.
Ale presnost je pouze okolo +-15mm.
Drazsi dalkomery (cca 1500EUR) napr SICK DME4000 maji vystup v ruznych
protokolech (CAN, SSI, Profibus, RS422...) a presnost okolo +-3mm
Presnejsi jsem zatim nehledal, nam staci +-100mm
Dobre ceny maji na http://www.vision-supplies.com

Bobes