ot: kvalita - povzdych

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Úterý Září 6 11:42:47 CEST 2011

Tak to přece není - v ISO máte jen to, co si tam sám dáte. Když si tam
nedáte nic, nemáte tam nic. Tak jak píšete: " Co se vám hodí použiteje, něco
si upravíte dle svých
podmínek, něco vynecháte zcela, protože se to nehodí."

Předepsaný je jen nejnižší "level" (tedy třeba že máte mít zálohovaná data),
který nijak neomezuje.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Hamouz
Sent: Tuesday, September 06, 2011 9:57 AM
To: HW-news
Subject: Re: ot: kvalita - povzdych

Rozdíl je v tom, že ve Vašem případě k tomu dojdete sám, pro své
blaho, a nejste nijak omezovanýá tím že to někdo jiný už za vás hodil
na papír. Co se vám hodí použiteje, něco si upravíte dle svých
podmínek, něco vynecháte zcela, protože se to nehodí.

Aplikace ISO9xxx se bohužel u nás opravdu chápe jako externí požadavek,
nikoliv vlastní potřeba firmy. Proto ošulování auditorů a budování
Potěmkinových vesniček

Stejně tak ISO 9000 nemá zajistit (nej)vyšší kvalitu, ale jen aby se
vyrábělo stále stejně (klidně na úrovni čínského šmejdu).

Tomáš