ot: kvalita - povzdych

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Úterý Září 6 09:46:57 CEST 2011

Dobrý den,

no, blbost... je i není. Někdo se někdy zamyslel, jak by měli lidé pracovat,
aby nevznikali problémy, hádky (já jsem ti říkal, abys udělal  - ale ne, tys
mi to neříkal), aby se stále něco nehledalo, neztrácelo, aby když je někdo
nemocný, tak aby se kvůli tomu nezastavila celá firma, aby se našla
dokumentace 5 let stará a nebylo plno verzí, o nichž nikdo neví, která je ta
správná....

A ten někdo to hodil na papír. Je jasné, že k nějakému podobnému systému
dospějete, i když žádné ISO certifikované nemáte.

Je to úplně stejné jako s jinými věcmi (třeba s programováním), buď si něco
přečtete a využijete zkušeností těch před vámi, nebo to zkoušíte metodou
pokus-omyl (Ani jedno nezavrhuji, jen je třeba zvážit, zda programujete
procesor pro kormidlo letadla nebo si po večerech doma hrajete).

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com