OT Portace IE na linux

Jan 'yanek' Bortl yanek na ya.bofh.cz
Pondělí Září 5 16:36:25 CEST 2011

On 5.9.2011 15:47, RV wrote:
> Zdravim,
>
> mam takovej problem - mame na chalupe dve kamery (starsi ale celkem
> slusne), ktere bohuzel umoznuji koukani pouze pres original win
> aplikaci a nebo pres browser, ale pouze IE nebot se instaluje nejaky
> ActivX prvek, ktery proste FF a spol nezkousne.
>
> Problem je tedy cokoliv na cem je linux - aplikace nejede (wine jsem
> nezkousel, ale potrebuju to hlavne na netbooka, kde neni vykonu na
> rozdavani) a IE nehrozi.
>
> neni mozne nejak FF presvedcit aby kousla ActiveX prvek pro IE a nebo
> neni nejaka "portace/emulace" IE pro linux?

Co je to za vyrobce a model? Co jsem mel v rukach ruzne vivoteky a
podobne, tak vetsinou z toho slo dostat obrazek pres RTSP, coz zvladne
vlc snad na cemkoliv.

Zkuste napriklad neco jako vlc rtsp://192.168.1.1/live.sdp

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] ya.bofh. cz>
http://ya.bofh.cz/ | jab: yanek [at] mitranet. cz