Re: Oprava programátoru pračky - konečně vyřešeno

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Pondělí Září 5 13:18:38 CEST 2011

Radiokomunikace určtě ne, když už tak ČTÚ.

Rozvodné závody to také nezajímá, ty to rušení generují (pokud to je
opravdu odečet elektroměrů). Obávám se že by mi napsaly že je mojí
starostí aby připojené zařízení splňovalo EMC požadavky.

Tomáš