PC zvuk

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Září 5 11:20:41 CEST 2011

> Zesilovač je třídy II? Protože jinak jste stále ještě nevřešil ony zemní
> smyčky (leda přes galvanickou izolaci USB, což ale není tak úplně
> triviální a levné)...

tak po USB vam tecou digitalni data, je vcelku jedno, ze vam plavou zeme
mezi PCckem a DAC - otazkou je je tedy spis oddeleni DAC a zesiku - tak
uz je to ale jednodussi, protoze SPDIF je jednosmerny a na oddelnei
staci optoclen.

> No, jsou firmy, které "ztišení" inzerují. Ještě jsem jejich produkty
> neviděl, ale domnívám se, že třeba zakrytí HDD (pěnovým materiálem
> apod.) bude výrazně zhoršovat jeho chlazení a těch řekněme více než 100W
> příkonu => tepla od ostatních součástí PC musíte někudy vyfoukat. Leda
> snad vodní chlazení? Nebo nějakou nízkopříkonovou verzi počítače?
>
> Já nezpochybňuju, že to nějak ošetřit jde, jen bych si z PC nechtěl
> udělat atomovou elektrárnu a myslím si, že na věrný poslech jsou (už
> historicky) prostě lepší jiné, k tomu určené a samostatné přístroje.

Mam doma PCcko, kteremu se toci vetrak na CPU 900rpm (pokud je bedna
zavrena tak slyset neni), zdroj ma velky 12cm vetrak (bedna pod stolem a
neslysim ho) a pokud si koupite 2.5" HDD do notebooku se spotrebou 2W
tak jednak je sam o sobe prakticky tichej a s touhle spotrebou jej neni
problem jeste do neceho zabalit

jinak ja mam data na serveru takze me hrkani disku v racku neboli ;-)