PC zvuk

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Září 5 10:21:37 CEST 2011

Pěkné, ale mám pár neodbytných pocitů/dotazů:

1) PC není primárně určeno jako zdroj kvalitního audiosignálu. Namátkou
třeba nepříliš "bezšumové" napájení, spotřebič třídy I (ochrana
nulováním)  => zemní smyčky apod. Jak je to v tomto případě ošetřeno?
Symetrický přenos signálu do zesilovače a dodatečná filtrace napájení na
kartě, stínění celé karty před elmag. poli uvnitř PC?

2) jak řešíte "puristický"poslech v situaci, kdy v PC minimálně občas
hrká HDD a šumí až hučí ventilátor? Máte ho v jiné místnosti,
posloucháte přes sluchátka?

---
Jirka