OT: PC zvuk

Jindroush kubecj na asw.cz
Neděle Září 4 21:37:34 CEST 2011

Mam studiova AKG, ale ma to tri nevyhody, proto jsem hned jako prvni
napsal, ze nevyhovuji ;o)

1) je tam naprosta a okamzita nutnost koupit externi zvukovku, prevodnik
nebo neco - neda se poslouchat to, co leze z interni zvukovky.

2) asi mam velky placacky, ale me proste boli boltce uz tak za 2 hodiny

3) neslysim, kdyz na me nekdo mluvi, predevsim osoba nejdulezitejsi ;o)

4) pohybove omezeni je taky ne uplne idealni.