RE: izolace stěny proti vlhkosti

Vladimír vladimir na hkfree.org
Neděle Září 4 16:39:14 CEST 2011

Já jsem s úspěchem v podobné situaci použil sanační omítku, po pěti letech
zatím dobrý. Musí se ale pak použít i nátěr vhodný pro sanační omítku, ne
obyčejný primalex.
Je potřeba dobře vyškrabat spáry a dodržet technologický postup daný
výrobcem omítky.

Vladimír

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jirka MWW
Sent: Sunday, September 04, 2011 4:09 PM
To: HW konference
Subject: OT: izolace stěny proti vlhkosti

Dobrý den,

je to sice velmi OT, ale buduji v suterénu staršího domku dílnu a po opravě
opadané omítky jsem zjistil, že na několika místech je zeď pořád vlhká. ( Je
částečně pod úrovní vnějšího terénu).
 Podlaha je ale suchá. Existuje nějaké možnost, jak zeď zaizolovat zevnitř ?
Nějaký nátěr, nástřik, izolační přizdívka....  Nechce se mi kvůli tomu
odkopávat zeminu okolo základů zvenku.

Díky za každou radu
--
Zdravi