ADMIN Patecni detektivni soutez

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Září 3 08:23:14 CEST 2011

Byla, pokud vím řeč o anonymních firmách které obchodují s pololegálním
zbožím skrytého původu a o firmách, které za účasti politiků drancují státy.
Těžba ropy jakýmkoliv způsobem je téměř zcela transparentní a ti co
proti tomu neprotestují souhlasí s možnými riziky. To by ovšem nemělo
mít žádný vliv na vyšetření míry zavinění(dodavatel, montáž ventilu).
Důchodci zpravidla vlastní firmy přes různé fondy a především ty jsou
zodpovědny za řádné fungování výkonného orgánu vlastněné firmy,
především pokud jde o pravdivost jim poskytovaných informací v opačném
případě se zcela zřejmě stávají spoluviníky, totéž platí i pro
jakéhokoliv majitele tedy i pro důchodce jako individuální investory.
Většinou ale je snadné prokázat, že majitelé nebyli řídícím orgánem
firmy informování včas a dostatečně podrobně pro učinění správného
rozhodnutí. Řečeno lidsky, řídící pracovníci takových firem budou vždy
tvrdě lhát aby si zachránili koryto a prdel.
Mimo jiné z toho vyplývá, že novináři, pokud o něco jde, hledají na
špatném místě a špatným způsobem čímž by měla jejich důvěryhodnost,
podle mně, prudce klesat, ale není to příliš patrné.
S pozdravem,
		Miloš Dašek
P.S. Odřízl jste v reakci klíčovou část osvětlující podnět, proč?