Dotaz na Li clanky

Martin Patka hwmp na semily.net
Sobota Září 3 01:34:01 CEST 2011

Zdravim,

Koupil jsem si
http://www.goodluckbuy.com/5v-mobile-power-supply-usb-battery-charger-18650-
box.html
a teprve po dodani jsem si povsiml, ze ty az 4 baterie typu 18650 jsou zde
"natvrdo" spojeny paralelne. Protoze vsude ctu o ruznych balancerech ve
spojitosti s Li bateriemi, nejak ted nevim, zda v tom muzu bez problemu
pouzit Li-Ion clanky, ktere jsem si nakoupil z DX (
http://www.dealextreme.com/p/ultrafire-protected-18650-3-7v-2400mah-lithium-
batteries-2-pack-grey-19624 ).

Poradi mi nekdo zkuseny, kolik tech 18650 clanku mohu bez jakehokoliv
nebezpeci do tohoto batery-packu osadit ? Mohu tam dat vsechny 4 bez
nebezpeci kourovych efektu ?

Dekuji za odpoved

--
Martin Patka                      network & server administrator