ADMIN Patecni detektivni soutez

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Září 2 15:34:06 CEST 2011

 2.9.2011, 15:28:26

Je preci naprosto bezne, ze velke spolecnosti zakladaji dcerine firmy
a ty vystupuji na trhu pod jinym jmenem. Jsou pro vas produkty
takovych firem naprosto neduverihodne ? A to jde casto o velke penize,
na rozdil od zdejsi kecarny, kde jde o ho... .

Patrim k tem, kteri si nevsimli, ze zde nekdo vystupuje pod vice
identitami. Takze vasi informace je pro mne prekvapenim. Ale na rovinu
rikam, ze je mi to jedno.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz