OT: ad Thunderbird (bylo: Re: ADMIN Patecni detektivni soutez)

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Pátek Září 2 12:36:21 CEST 2011

Kopírování 50.000 souborů ve win bylo vždycky za trest. Prostě se to po pár
minutách neskutečně zpomalilo.
Používal jsem řešení, klasické win zálohování a obnovení. Oproti kopírování
neskutečně rychlé.
Možná existují rychlejší řešení, ale mně toto stačilo.
Jindra Polívka

From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, September 02, 2011 11:59 AM
Subject: Re: OT: ad Thunderbird (bylo: Re: ADMIN Patecni detektivni soutez)

Predem predesilam ze TB pouzivam leta jak v praci tak doma, ale v
podstate trvaly problem s tim, ze mi cas od casu zmizi vsechny maily z
otevrene slozky.
Musim prekliknout do jine a zase zpet a pak uz je zase vidim.

A az donedavna byl TB neskutecnej louda pri praci s mailama -
prekopirovat maily ze slozky obsahujici treba 50.000 mailu bylo za
trest. Ted se to o neco zlepsilo, ale ne o moc.

Radek Vicek