OT: ad Thunderbird (bylo: Re: ADMIN Patecni detektivni soutez)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Září 2 11:54:01 CEST 2011

Je řada možností, jak to zkusit vyřešit:

1) zkoušel jste přeinstalaci s vyčištěním všeho, včetně registrů?

2) testoval jste kolize s jinými programy, zejména různými antiviry apod.?

3) zkoušel jste z TB odstranit všechny doplňky, pokud je tam máte?

4) zkoušel jste nejnovější verzi?

5) zkoušel jste portable verzi?

6) zkoušel jste jiný OS (myslím Linux), třeba jako dual boot, nebo jen live?

100% jeden nebo více bodů povede k úspěchu. Osobně bych volil bod 6 (zde
třeba proto, že neřešíte ty ostatní), ale je to na Vás.

---
Jirka