ADMIN Patecni detektivni soutez

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Září 2 10:14:21 CEST 2011

Jo, přesně tohle sleduju už delší dobu a ačkoliv se myslím nemáme tak
úplně v lásce ;-) , tak jsem se Vás na to chtěl soukromě zeptat - čistě
ze zvědavosti...

Ten člověk je nicméně myslím velmi orientovaný a inteligentní a má
nestádní názory, což mi samozřejmě vyhovuje. Čili z toho, že má několik
identit, bych si hlavu nedělal - je to zvláštní, ale pokud to nikomu
neškodí, tak je to jeho věc.

Nebudu ho tedy veřejně "propírat"; myslím, že ti bystřejší si toho
všimli dávno (osobní projev či styl se dlouhodobě nedá moc skrývat, tedy
pokud je to vůbec úmyslem).

---
Jirka