[OT] Praskove hasivo?

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Září 1 13:17:04 CEST 2011

Když se nesoustředíte na ten první odkaz, co jsem Vám dal na podnose,
ale půjdete až na třetí stránku vyhledaných odkazů (já vím,
drsňárna...), najdete tam třeba
http://www.free-instruction-manuals.com/pdf/p4786948.pdf

Stejně můžete pokračovat i dál.

Pokud se domníváte, že Vám někdo předloží podrobnou laboratorní analýzu
reprezentativního množství vzorků těchto hasiv od všech výrobců a to
nejlépe zdarma a ihned, obávám se, že jste na omylu.

---
Jirka