Hledani umisteni kabelu pod zemi

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Říjen 31 21:18:53 CET 2011

Existují profi přístroje , kde se připojí na jedné straně na hledaný
kabel a pak se  "hledacem" hleda.

Kdyby byl zajem, je mozno opatrit za pomerne rozumny peniz ( cca
4000-6000 kc) starsi  tusim Dynatronic FL83Q

Je v tomhle dokumentu  hned na zacatku :
http://home.arcor.de/iwu/vhi/leck.pdf  ( nikde jsem nic rozumnejsiho
nenasel )

Je to odprodej z firmy, ja osobne vlastnim   nejakou ceskou kopii
tohodle hledace vcetne kompletni dokumentace a jsem s nim maximalne
spokojeny.
Moralne je to zastarale ( asi 15 - 20 let? ) nemá to LCD displeje jako
dnesni hledace, nicmene to funguje dobre.
Pujcuje si to kazdou chvili nekdo, nejslabsi clanek toho jsou baterie,
originalni gelove aku uz je KO , ja do toho nove nechci kupovat,  si
vzdy nejak poradim.
Navazani signalu do kabelu je mozne jak galvanicky , tak  i  "indukcne"
kdyz se postavi vysilac s vysilaci civkou  primo nad kabel.
Pokud neni v zemi nejaka silena sit, je hledani presne, da se hledat
nekolika zpusoby ( hledani minima, maxima  - dle polohy hledaci civky
atd ) ruzne kmitocty pro eliminaci indukci, urovne  atd...
Nove to stalo nekrestanske penize. Fakt je, ze principialne je to
jednoduche, ale holt  nez se to vyrobce vylaboroval a na bezicim pasu to
asi taky nedelaji....tak si to necha zaplatit.
JaKub