Celovka

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pondělí Říjen 31 19:58:36 CET 2011

Tyhle celovky znam a musim rict, ze jsou super kvalitne provedene po
elektricke i mechanicke strance. Je to ovsem klasicka maloseriova
vyroba, zejmena obrabene, nikoliv lisovane plastove dily.

Sam ale pouzivam v jeskynich dulni svitilnu. Je jich vice vyrobcu,
vzhledove jsou si podobne (vypadaji jako klasifka "nifka" ale bez
kabelu), podle jakychsi predpisu sviti 18 hodin normalne a 3 dny v
nouzovem rezimu, obvykle maji velmi dobre udelanou optiku, sviti uzkym
rovnomernym kuzelem, LED ma asi tak 3 W. Kdyz tak muzu nekde najit
odkazy na vyzkousene lampy, kdyby to nekoho zajimalo.

Ales Prochaska