Celovka

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Pondělí Říjen 31 18:12:44 CET 2011

Puvodni  zprava  "Re:  Celovka"  od "Ivan Kiss (hw-list na list.hw.cz)" z 26. října
2011, 12:42:16,
msgid:4EA7F218.5080503 na novohrad.sk (695 bajtu):

IK> A         co         takto         kvalitny        slovensky        vyrobok?
IK> http://krasnohorskajaskyna.sk/svetlo.html

IK> Hodne vydrzi, dobre svieti ale ostatne vase poziadavky spolahlivo
IK> nesplna (nie je na AAA a cena nebude ludova).
IK> Len som ju mal raz pozicanu v jaskyni a velmi sa mi pacila. :-)

   Pekna,  ale  ptal  jsem  se  vyrobce  na  cenu  a pry 350 Euro za LS1m vcetne
   nabijecky  a akumulatoru. Coz myslim tento vyrobek defacto diskvalifikuje pro
   amaterske  pouziti.  Nezkoumal  jsem  to prilis detailne, ale zajimalo by me,
   jestli  je  ta  cena  dana hlavne tim, ze jde o kusovou vyrobu nebo pouzitymi
   soucastkami a materialy (nebo nejspise obojim).

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz