schema Gama 160

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Říjen 31 08:59:16 CET 2011

Vetsina invertoru (bez ohledu na vyrobce) odchazi hlavne kvuli spine -
predevsim kovovemu prachu - kulicky od svarovani, brouseni uhlovkou...

V kazde svarecce je vetrak, kterej ten prach natahuje dovnitr a vysoke
proudy v dratech a na DPS funguji jako magnet. Na rozdil od klasickeho
trafa je tam preci jen vic elektroniky, ktera je haklivejsi. Driv nebo
pozdeji se neco seslusuje a je vymalovano.

Mam trifazovej CO2 invertor Jasic 250Y od ledna tohoto roku - vyvaril
jsem asi 25kg dratu - chystam se ho ted na zimu otevrit a vycistit, ale
co jsem se dival vetrakem dovnitr tak je to neskutecnej humus.

Radek Vicek