jaký DDS čip?

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Neděle Říjen 30 17:28:36 CET 2011

Omlouvám se jestli tě to urazilo, ale to že bych mohl použít DDS čip mě
napadlo pět minut před odjezdem na bráchovu stavbu. Teď jsem se vrátil. Jsem
rád že tu mám nějaké odpovědi.
To že DDS chodí už od DC jsem nevěděl a asi bych na to časem narazil.
Takhle jsem ovšem efektivněji využil čas ve kterém jsem fyzicky makal na
stavbě.

Takže se omlouvám že jsem si při práci s lopatou negooglil jak fungují DDS
čipy.

Jakub Ladman