Filtracni tkanina

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Pátek Říjen 28 19:49:57 CEST 2011

Diky,  pokud nic lepsiho nesezenu, koupim ten m2, nasledne to cele rozstriham na 25mm fitriky, vyrobim patricky pocet filtru.
Nasledne s pytlem filtru v jedne, cenikem farnellu v druhe zajdu do nejblizsi banky a pozdam o uver, kryty temito filtry.  Jde prece o svycarskou kvalitu vyroby a evropskou kvalitu distribuce na to mi musi pujcit minimalne 70% ceny onech filtru.
Timto se loucim jdu prohlizet nabidky luxusnich automobilu , kdyz jsem konecne pochopil jak funguje evropska ekonomika a budu v tom baliku :-)

Ferman

P.S. Zacnete setrit, za cas nekdo zjisit, ze cena a hodnota onech filtru neni az tak to same a bude treba danou banku sanovat z verejnych, tedy vasich penez a zvednou vam, tedy i me dane, ale ja budu mit aspon to auto :-)
Chtel jsme napsat, ze jsem pochopil ekonomickou realitu EU,ale na to bych asi nejdrive  musel pozadat o dotace na tovarnu na filtry.